sing a song

About Me

My photo
hai kawan.. selamat datang saya ucapkan :) anda boleh laa berlegar legar sambil main kejar kejar dalam ni..HIHI.. tapi ingat ! TOLONG TOLONG DAN TOLONG jangan buat masalah sebab AKU TAK SUKA~

saya sayang dia selama ini ! :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 June 2012

sepetang bersamanya :)

holla you all.. hihi,, ape je korang buad hari nie?
humm ari nie ape mimpi tah si sepet tu bangon awal,, haha.. 
selalu letak bom sebelah pon belom tentu die nak bangon,,
sekarang dah ta macam dulu tiap sabtu ahad je kitorang keluar,,
sekarang masing masing buzy tapi.. hari nie,, aku cuti,, hihi,, 
rindu gila kat my super duper :) 
petang tadi bosan gila kot,, saje kacau dia tido.. hahaha,,tak sangka dia angkat fon :) 
pas tu aku saje ajak kua,, mmg planning dari kemarin lagi tapi sian dia balik keja pagi,, 
pastu tgh hari aku nak ajak kua,, mesti ta cukop tido... tpi,, ta tahan douh,,
rindu gila,,, petang tadi gi laa,, tgk wayang,, cite bohsia 2.. 
yeah mmg da lame kua pon kitorang je ta de mase nak tgk sesame,,
ptg tadi cari masa... and,,, kitorang dah pon tgk,, hihi,, 
boleh tahan la cerita dia,, tajuk agak 18sx tapi sesuai lah dbk kecik nak pi tgk,,
insaf jup ar,, pas kua panggong dah back to normal laa,, hahaha,,
agi pon kitorang dapat tiket murah tadi,, normal price rm10.. tadi dapat rm7 je,, 
tengs to rahmat,, die keje situ,, :) pas gi tgk wayang tadi,, gi jusco plak,,
dia la sebok sangat nak tengok seluar.. tapi ta beli pon,, 
buang minyak jea,, hahaha,, alang alang da sampai situ beli la baju,,
dia cakap baju tu cantik,, ferghh,, melayang lagi duit aku,, tapi,, 
mmg cantik pon baju tu, ta menyesal aku beli,, wawawa,,,
lagi dua minggu je,, saba okey sayang,, pas dua minggu kite macam dulu balik,, 
sabtu ahad ade mase,, cume kalau kena keje lebih masa ta de la nampaknye,, wuaaaaa,... 




SAYANG.....

sian biey,, nak balik tadi muka penat jeaa,,,
tapi biey bole agi senyumm,, owang tau biey penat kan sayang,, 
SORRY BIEY,,
 next time orang buad lagi erh?? hihi~~~ 
minggu nie biey ta amik owang pon balik keje sebab b kena keja malam kan? 
its okey dear,, orang pahamm,,
 minggu depan kan ade,, HAHAHA..
 jgn risau ye sayang? orang okey,, jgn pikir macam macam okey??
 I MISS YOU SAYANG,,
orang tau, lama mana kita tak jumpe mesti lagi sayang sayang sayang kat orang kan???
 orang pon same manje,,,
 ade mase kite jumpe lagi okey sayang,,
 *ceh,, macam umah jauh jea,, padahal bunyik kentot pon boleh dengar,, HAHAHA,, 
ape pon,, KAU TERAKHIR SAYANG..
ta de yang lain.. I SWEAR its true... *oh my english,,

DAAA~~~~~ ^___^

No comments:

Post a Comment

my nyawa !

my nyawa !
dia jantung hati saya,,

versus antara kami


dia suka biru saya suka hijau,
dia suka neelofa saya suka farid kamil
dia suka cerita titanic saya suka cerita bukit kepong

tapi..

dia suka merayap saya suka ikot dia,,
dia suka cara saya layan dia dan saya pon begitu !!
dia suka marah saya tapi saya suka pujuk dia..
dia suka saya DAN saya suka dia.
dia sayang saya dan saya sayang dia..

*Apa yang penting... kami cuba untuk samakan semua minat kami walaupon kadang-kadang kami TERPAKSA :p