sing a song

About Me

My photo
hai kawan.. selamat datang saya ucapkan :) anda boleh laa berlegar legar sambil main kejar kejar dalam ni..HIHI.. tapi ingat ! TOLONG TOLONG DAN TOLONG jangan buat masalah sebab AKU TAK SUKA~

saya sayang dia selama ini ! :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 11 June 2012

my SECOND hero :D


HAHAHA,,..
gimik jea title tu,,
tapi,, betol what?
kau tu hero number dua aku la biey,,,
no 1.. PAKCIK SAHAT ^___________^
hikhik,....



SAYANG.....



baby baby,,
esok orang masuk keja pukol 6 ptg tau :) hihi~~ saje nak gtau kat sini sebab ta tau nak wish MASEH BANYAK BANYAK kat kau kat mana lagi,, kat fon nanti kau bebel macam joyah,, time face to face nanti kau majok :) haaa~~ kat sini kau mesti tergelak... HIHI~~
yelaa,, aku tau laa,, aku ta romentik macam orang lain,, tapi.... sekurang kurangnya aku cuba kan? :)

biey,, banyak kau habis ern masa untuk aku,, balik keja penat penat ta de rehat amik aku balik keje plak,, event ta naik satu moto pon kau sanggop follow aku,, kau risau er biey? HAHAHA,, sape la nak kacau aku nie biey,, setakat bangla kat jusco je yang pandang aku,, jangan risau laa :))  kalau ade pon nanti aku cakap kat dorang,, " HALIM TAK KASI CAKAP NGAN LAKI LAIN " aku ta tau nak cakap macam mana lagi dah,, sebelom nieh aku selalu pikir bukan bukan kat kau ern? tapi kau rilex jea macam aku nie ta penah pikir bukan bukan kat kau kan biey kan? yeah biey kalau boleh aku nak jumpe kau HARI - HARI... tapi nanti orang cakap aku nie melampau lak ern? hummm seminggu sekali pon dah cukop dah.. aku tak penah bosan biey jumpe kau sebab bila jumpe kau mesti mulot kau pot pet pot pet,, mengalah ern mazlan pet pet plak :P kalau dalam fon mesti nanti ta de idea kan sayang? bila tak de idea mule laa,, salah sorang nak carik gadoh :)  nomal laa tu,, kalau bahagia sentiase pon tak boleh jugak nanti dah kawin baru nak gado.. kejap je dah becerai,, HAAA,, nauzubillah,, jauhkan laa,,, aku ta nak BERCERAI ngan kau biey.. ape pon jadi jadi laa~~ AKU TAK PEDULI,,, okey la biey,, nak tido dah,, selamat malam sayang :))  iloveyousomuch..




HEY,,,MUHAMMAD NOOR HALIM... you are mine... FULLSTOP !!

 

No comments:

Post a Comment

my nyawa !

my nyawa !
dia jantung hati saya,,

versus antara kami


dia suka biru saya suka hijau,
dia suka neelofa saya suka farid kamil
dia suka cerita titanic saya suka cerita bukit kepong

tapi..

dia suka merayap saya suka ikot dia,,
dia suka cara saya layan dia dan saya pon begitu !!
dia suka marah saya tapi saya suka pujuk dia..
dia suka saya DAN saya suka dia.
dia sayang saya dan saya sayang dia..

*Apa yang penting... kami cuba untuk samakan semua minat kami walaupon kadang-kadang kami TERPAKSA :p