sing a song

About Me

My photo
hai kawan.. selamat datang saya ucapkan :) anda boleh laa berlegar legar sambil main kejar kejar dalam ni..HIHI.. tapi ingat ! TOLONG TOLONG DAN TOLONG jangan buat masalah sebab AKU TAK SUKA~

saya sayang dia selama ini ! :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 11 June 2012

ini cerita kami

ASSALAMUALAIKUM



nie dia topic kita hari nie :)

nie la dia cinta hati aku,, nama dia MUHAMMAD NOOR HALIM BIN KASMEN :)
die adelah penjenayah yang diburu oleh polis kerana dia telah mencurik hati saya,,, yeah,, memang die jahat,, sangat jahat,,,

biey.....SEBENARNYAA,, aku rindu kau biey,,, bosan petang nie.. aku buad blog untok kau,, yeah sebelom nie memang aku penah buad untuk kau jugak tapi,, ade la sebab sebab tertentu aku gi delete blog tu,, :D
okeyh biey,, mulai hari ni.. kau jangan isau blog nie KHAS aku buad untuk kau biey,, sebab kau sorang je BOYFIE aku sayang... biey kau ingat lagi ta? dulu dulu time sekolah? HAHAHA,, kau selalu kutok aku,, akuu plak selalu kacau kau,, time tu kite kawan je kan? time tu aku je yang suke kat kau,, tapi,, bila aku pindah sekolah kau rindu aku kan biey? haha, tu la orang kata bila ade depan mata benci tak suka,, menyampah,, tapi,, bila dah jauh,, hamik,, mula laa nak rindu laa ape laa,, hikhik,,, tak sangke,, selame nieh aku ingat aku SYOK SENDIRI :)  rupenye aku silap.. HAHAHA,, kau pon same ern ade hati kat aku kan biey :D
menyesalkan tak beterus terang.. kalau berterus terang dari dulu,, da lame da kite cipta sejarah kan sayang :)
biey kalau nak ikot kan cinta,, KAU LA CINTA PERTAMA AKU,, sebelom kau memang ade,, tapi yang lain tu sume tak serious aku ngan kau sekarang sayang :)  yeah biey,, aku yakin kau dapat bimbing aku satu hari nanti sayang,, INSYAALLAH !! aku tak nak and TAK AKAN... cari orang lain selagi MUHAMMAD NOOR HALIM hidup kat dunia nie,,, ingat biey,, nie janji aku kat kau,, and aku harap kau pon macam tuh :))
F.U.L.L.S.T.O.P

No comments:

Post a Comment

my nyawa !

my nyawa !
dia jantung hati saya,,

versus antara kami


dia suka biru saya suka hijau,
dia suka neelofa saya suka farid kamil
dia suka cerita titanic saya suka cerita bukit kepong

tapi..

dia suka merayap saya suka ikot dia,,
dia suka cara saya layan dia dan saya pon begitu !!
dia suka marah saya tapi saya suka pujuk dia..
dia suka saya DAN saya suka dia.
dia sayang saya dan saya sayang dia..

*Apa yang penting... kami cuba untuk samakan semua minat kami walaupon kadang-kadang kami TERPAKSA :p